Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, ...Celý popis
Doprava při nákupu nad 499 kč ZDARMA
Při nákupu nad 499 Kč vám příběhy přiletí úplně ZDARMA na Zásilkovnu nebo Z-BOX
Možnosti doručení a platby
Možnosti dopravy
Zásilkovna + Z-BOX
69,- Kč (zdarma při nákupu nad 499 Kč )
Zboží si vyzvednete na zvoleném odběrném místě Zásilkovny nebo Z-BOX automatu
DPD
99,- Kč
Kurýrní služba s doručením na adresu.
Možnosti platby
Kartou
Zdarma
(VISA, MasterCard, Maestro, Edenred Benefits, Apple Pay, Google Pay, Bitcoin)
Za stav zboží u nás ručíme vlastním peřím. Svědčí o tom i recenze na Heureka.cz. Pokud ale kniha nesplnila vaše očekávání, můžete nám ji samozřejmě vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.
Jak postupovat při vrácení knih?
Napište nám prosím e-mail nainfo@restorio.cz a my vám pošleme štítek pro bezplatné vrácení.
Tisíce ověřených recenzí
Rychlá doba dodání, kvalitní stav knih a příznivé ceny
To jsou plusy, které nejčastěji zmiňují naši zákazníci. Přidejte se k nim. Máme tisíce ověřených recenzí na Heureka.cz.
Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.Klíčovými tématy knihy jsou:vyváženější pohled na budování značky, který směřuje jak dovnitř, tak vně organizace s cílem uspokojovat potřeby všech zúčastněných skupin rady pro vývoj soudržné značky tvorba ucelené značky vyplývající z důsledného plánovacího procesu, který vychází z vize značky a snaží se jí docílit prostřednictvím vhodné organizační kultury a motivujících cílů Kniha odráží aktuální teoretické poznatky a jsou v ní začleněny nejnovější zkušenosti z praxe. Na konci každé kapitoly je zařazena část s praktickými cvičeními, která zájemcům umožní aplikovat probíranou problematiku v praxi. Sdílet 0
Knihy z druhé ruky online Pravidelně aktualizujeme nabídku 250 000+ použitých knih. Vyhledávejte jednoduše pomocí jména autora, názvu knihy nebo ISBN.
Doprava zdarma Při objednávce nad 499,- Kč máte doručení na pobočky a Z-BOX automaty Zásilkovny ZDARMA . Nebo využijte výhodné poštovné už od 69 Kč a bezplatnou dopravu!
Snadno, rychle, online. Nečekáte až se knihy prodají. Peníze máte do 10 dnů na účtu. Stačí zadat ISBN knihy (nebo deskovky či videohry) a její prodejní cenu zjistíte hned.
Ověřeno zákazníkyZískali jsme certifikát Ověřeno zákazníky na Heureka.cz, kde zákazníci často chválí rychlost dodání, výhodné ceny a široký sortiment.Prolétněte všechny recenze.
Uvolněte si místo na poličce. Nepotřebné knihy od vás vykoupíme.
Potřebujete prodat nepotřebné knihy? Využijte snadný a rychlý online výkup knih s dopravou zdarma.